Timberland

Timberland je 1973. godine predstavio izvornu žutu čizmu; ono što je počelo kao funkcionalna čizma za vani preraslo je u kultni stil koji je izdržao test vremena. Ali Timberland danas predstavlja i mnogo više. Preko obuće, odjeće i modnih dodataka, muškarci, žene i djeca širom svijeta okreću se Timberlandu za raznovrsne kolekcije od pete do glave za svoj način života na otvorenom.

Vizija Timberlanda je biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji. U potrazi za ovim hrabrim ciljem nastojimo biti Earthkeepers u svemu što radimo. Radimo na tome da naše proizvode izrađujemo odgovorno, zaštitimo i obnovimo prirodu, te da služimo zajednicama širom svijeta gdje živimo, radimo i istražujemo.

Od jeseni 2019. Timberland predstavlja kampanju „Nature Needs Heroes“ zajedno s hrabrom najavom da će Timberland do 2025. posaditi 50 milijuna stabala kako bi se pomoglo u borbi protiv razornih učinaka klimatskih promjena u potrazi za zelenijom budućnošću.

<- povratak na popis novosti